R E K L A M A



ŁOSICE

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Franciszek Kowaluk: brak planu transportowego to wyrok na PKS
2015-01-02 17:15:44 Artykuł czytany 7496 razy


Podczas ostatniej sesji Rady Miasta i Gminy Łosice prezes PKS, Franciszek Kowaluk przedstawił nowym włodarzom sytuację przedsiębiorstwa. Miasto i Gmina Łosice posiada ponad 62% udziałów spółki. Pozostałe są w rękach starostwa i innych gmin powiatu łosickiego.


  Prezes przypomniał, że ustawa o publicznym transporcie zbiorowym nakłada na samorządy różnych szczebli odpowiedzialność za komunikację publiczną. Ustawa mówi, że organizatorem przewozów są samorządy a wykonuje je wskazany operator, któremu należy zapewnić godziwy zysk. 
- Według właścicieli tej komunikacji - jest ona potrzebna, przede wszystkim dla młodzieży szkolnej oraz ludzi ubogich. Jednak to się biznesowo nie zamyka. Ja niestety nie mogę się pochwalić od 2008 roku, rocznym pozytywnym wynikiem finansowym. Szczególnie z działalności przewozowej, która jest deficytowa. Wiem, że za przepisem nie poszły pieniądze dla samorządów na ten cel, ale tutaj muszą wspólnicy i władze zrozumieć, że ustawa nakazała im być tym organizatorem i finansować komunikację o charakterze użyteczności publicznej – poinformował  prezes. 
2014 rok PKS Łosice zamknął ze stratą w wysokości 175 tys. zł. Do każdego kilometra wykonywanych przewozów regularnych dokłada 91 gr. Przedsiębiorstwo wykonuje około 2 mln. kilometrów rocznie. 
Do 31 grudnia 2016 roku PKS może funkcjonować na podstawie Ustawy o transporcie drogowym i Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym. Dalsza przyszłość zależy od uchwalenia tzw. Planu Transportowego. 
-  Jeśli powiat i gminy powiatu łosickiego nie zechcą być organizatorem tego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej a my nie będziemy operatorem, od 1 stycznia 2017 r. ani uczniowie ani osoby upoważnione do przewozów nie będą mogły z tego korzystać. Jeśli nie będziemy operatorem tych przewozów i nie będzie planu zrównoważonego rozwoju transportu publicznego na terenie powiatu łosickiego, to jest wyrok na PKS. Nasz powiat w odpowiedzi na zapytanie ministerstwa, czy zechce utworzyć Plan Transportowy na terenie powiatu łosickiego i zechce być organizatorem, odpowiedział, że przy współpracy z samorządami ułoży ten plan. Dla nas to jest być albo nie być – podkreśla Franciszek Kowaluk. 
O konieczności utworzenia Planu Transportowego przypominał również podczas ostatniej sesji Rady Powiatu Łosickiego, radny Janusz Kobyliński. Zaznaczył, że funkcjonowanie PKS-u jest w interesie powiatu przede wszystkim ze względu na młodzież dojeżdżającą do szkół, która  wybierze naukę poza powiatem, jeśli nie będzie miała możliwości dogodnego dojazdu autobusem do szkół w Łosicach. Przypomniał też, że jeśli powiat nie uchwali Planu Transportowego, PKS upadnie. 
Poza wykonywaniem działalności przewozowej o charakterze użyteczności publicznej,  łosicki PKS jest znaczącym pracodawcą. Zatrudnia na stałe 74 osoby oraz dodatkowo jedenastu kierowców w czasie nauki szkolnej. 



DK/Łosice
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • gosc 2018
    2018-02-08 20:25:30

    arrow

    Groupe mobilis - pks minsk mazowiecki jest postawiony w stan upadloscji calkowicie z calym majatkiem pks minsk maz a tabor zostanie sprzedany podczas licytacji caly pks minsk maz przez licytatora likwidujacego pks minsk maz caly .. to samo czeka pks siedlce i pks losice grozij upadlosc tych przewozow autobusowych pks grozij upadlosc rowniez ...

  • gosc 2017
    2017-11-09 22:10:40

    arrow

    pks siedlece oglosil upadlosc przewozowa z powodow finasowych i przewozowych w miescie jest dwuch duzych busiarzy jares bus , statmar bus duza kokurecja przewozowa i dolaczy nastepny prywatny przewoznik busow - mazowiecki bus wejdzie do siedlce na przewozy pasarzerow na terenie gmin przejmie trasy po pks siedleckim ...

  • do Piotra"
    2015-08-25 19:17:40

    arrow

    Panie Piotrze, czy to może Pana firma ma przejąć PKS ???
    Panie Kowaluk!, niech Pan nie słucha tej"gadaniny" i robi swoje. Przecież PKS Siedlce, Biała P.i inne już padły, a nasz się trzyma. Apel do udziałowców/ gmin i powiatu/: uchwalcie w swoich budżetach środki na program naprawczy w PKS. Przecież to tyle miejsc pracy!! Tyle rodzin które potem pójdą po zasiłki. Szanowni Radni! przekonajcie Wójtów, Burmistrza, Starostę. To się opłaca!!!

  • piotr
    2015-08-25 11:16:10

    arrow

    panie franciszek kowaluk , tak ten pks losice bedzie zlikwidowany juz niedlugim czasie nawet grozi mu upadlosc tego pks losice , wejdzie na jego miejsce prywatny busiarz z wlasnymi pojazdami mercedes spriter ..

  • @miła
    2015-01-09 19:00:13

    arrow

    to co z tego że to jest spółka prawa handlowego; spółki komunalne też są spółkami prawa handlowego a powołane są do tego zeby zaspokajać potrzeby lokalnej społeczności

  • Milutka
    2015-01-09 15:28:10

    arrow

    Doucz się.
    Komunikacja lokalna jest zadaniem własnym samorządów.
    I jest raczej dla ludzi ubogich.
    Jak masz furę to się nie mądrz.

    Pozdrawiam
    Korzystąjąca z usług naszego PKS od 30 lat.

  • Miła
    2015-01-09 11:17:38

    arrow

    PKS Łosice, powinien być jak najszybciej sprzedany, jeszcze teraz samorząd może wziąć za niego sporą kasę. Sprzedany - sprywatyzowany, a to dlatego aby odciążyć tę Spółkę od takiego politykierstwa jak się widzi po tych wpisach. To nie sprzyja tej Spółce i jeja nie pomoże. To jest Spółka prawa handlowego i jej zadaniem jest zarabiać i przynosić zyski właścicielom (właścicielowi) a nie świadczyć nierentowne usługi społecznie potrzebnie (bo tak chcą właściciele samorządowi).

  • do Jaresa
    2015-01-08 18:42:30

    arrow

    Rób przewozy we wioskach swojej gminy, czemu tam nie jeździsz?
    Czyżby tam nie było kasy ?
    Zapraszamy np do miejscowości nowego burmistrza.
    Burmistrz chyba dołoży jak obiecuje na łamach tygodnika.
    Gdzie twój patriotyzm i troska.

  • do łosiczanina
    2015-01-08 14:55:01

    arrow

    To jak księgowa zarabia 20 000 zł, to ile zarabia prezes Franciszek ?

  • CERYL
    2015-01-08 13:56:20

    arrow

    Radny sobie nie potrafisz doradzić a dla gminy chyba że posiedzieć i kasę wyciągnąć pytam za co.

  • do posiadacza golfika
    2015-01-08 11:52:12

    arrow

    Trudno oczekiwać tłumów w myjni zimą :)
    Ale dobrze, że wspominasz o serwisie w PKS. Może ktoś w końcu pomyśli o jakiś rozsądnych godzinach otwarcia, przecież obecnie normalnie pracujący człowiek (a więc i najlepszy klient) nie ma praktycznie możliwości skorzystania z tych usług.

  • losiczanin
    2015-01-07 22:35:37

    arrow

    panie kowaluk trzeba bylo od razu wziac sie do roboty a nie ksiegowe zatrudnic za okolo 20000 z BIALEJ czy nie wiem skad jakby w LOSICACH nie bylo.Pan i starosta od poczatku nie byliscie zadowoleni .Panu przeciez zalezalo na tym zeby te firme sprzedac.Teraz kiedy firma sie wali pan bierze duza kase i nie ma pan honoru aby sobie obnizyc.

  • posiadacz golfika IV
    2015-01-07 17:29:29

    arrow

    Myjnie w Łosicach świecą pustkami nawet ta mowa koło biedronki.
    Ja tam wolę sobie umyć sam niż płacić 15 zł.
    Chociaż po badaniu technicznym na stacji w pks umyli mi gratis i kupiłem taniej paliwo.

  • do mieszkanki łosic
    2015-01-07 12:47:24

    arrow

    Droga Pani ale to starostwo jest kompetentne do opracowania Planu nie gmina, proszę zapoznać się dokładnie z wypowiedzią Pana Kowaluka. Zresztą nie wiem jak sam plan ma uzdrowić sytuację? Kolejny dokument stworzony za publiczne pieniądze, ot co.
    Może lepiej poszerzyć ofertę stacji paliw, zainwestować w myjnie. W okolicy wielkie osiedla, masa potencjalnych klientów, tutaj niech prezes szuka pieniędzy.

  • mieszkanka Łosic
    2015-01-06 23:07:58

    arrow

    Czytając wypowiedzi z Sesji p.Prezesa PKS F.Kowaluka to widać z tego zasadność opracowania przez Miasto i Gminę Łosice planu transportowego na 2015r. Przecież to wszystko zależy od udziałowców Spółki z o.o. PKS-u.,a Gmina łosice ma 62 % udziałów, czyli decydujący głos.Szanowna Nowa Rado i Szanowny p.Burmistrzu! pokażcie że umiecie stanąć na wysokości zadania. Prywatnym się opłaca, a dlaczego PKS ma przegrać??? Tyle lat p. Kowaluk zmaga sie z prywatnymi przewożnikami, pomóżćie mu chociaż trochę!. Od lat tylko sie go rozlicza ale nie wspomoże się SpoŁki, aby się odbiła z dna.To tylko kwestia dobrej woli i umiejętne zmiany budżetowe w Uchwale budżetowej. OBY WAM SIE CHCIAŁO CHCIEC! Znam się na budżecie, cały czas od lat w tym siedzę. Chcecie aby tyle osób było bez pracy?? Przecież one wrócą z drugiej strony do: Pomocy Społecznej po zasiłki, po dodatki mieszkaniowe czy do Biura Pracy. Naprawdę warto to Rozważyc!! Pozdrawiam Radę i Nowego Burmistrza. Wyrazy uznania dla p. Kowaluka.

  • też obserwato
    2015-01-06 22:19:29

    arrow

    Franek !
    Szarpiesz się w tym pksie ponad siły a samorządy mają to w d....
    Ale jednocześnie wykorzystują ciebie i załogę doskonale wiedząc, że nic nie pomogą i nie mogą a również to, że bez ciebie i twojego zaangażowania to poniosą porażkę.
    Zwodzą was jak się da, po co zabiegali o firmę za darmo.
    Lepiej by było gdyby minister sprzedaż pks dla dobrego inwestora, ktorym niestety nie są gminy.

  • Sama prawda, zero kłamstwa...
    2015-01-06 16:15:42

    arrow

    Nie mam nic wspólnego z PKS Łosice i nic nie wskazuje z mojej wypowiedz o tym, że jestem facetem... Piszę tylko to co wiem i to co myślę. Nie korzystam z usług firmy, bo nie mam autobusu aby dojechać do miasta, bo kursy zostały zlikwidowane już kilka lat temu...

  • obserwator
    2015-01-06 13:13:31

    arrow

    Oczywista omyłka zgromadzenie wspólników wraz z pracownikami wybrało radę nadzorczą a ta głaszcze prezesa zarządu.MECHANIZM DZIAŁANIA JEDNAK POZOSTAJE TEN SAM i WINA LEŻY OCZYWIŚCIE PO STRONIE SAMORZĄDU

  • dobrze radzący
    2015-01-05 19:28:40

    arrow

    Oj coś mi się wydaje, że obserwator "dobrze" radzący włodarzom Łosic to marzący prywaciarz z M.....ów.

  • prywaciarze ????
    2015-01-05 18:59:57

    arrow

    Zrobią tak jak w PKS Siedlce, Kielce, Bielsk itd.
    Sprzedadzą majątek, zwolnią ludzi i unicestwią wszystko.
    A w naszym rejonie prywaciarze busami na intratnych podjazdowych liniach ( bo tylko tam jeżdżą)"rozjeżdżają" między innymi takich przewoźników jak PKS.
    Chociaż trudno nie przyznać, że samorządy to nijacy właściciele.
    Przykład porażki to województwo lubelskie i bankructwo PKS w Białej.

  • prywaciarze ????
    2015-01-05 18:54:51

    arrow

    Zrobią tak jak w PKS Siedlce, Kielce, Bielsk itd.
    Sprzedadzą majątek, zwolnią ludzi i unicestwia wszystko.
    A w naszym rejonie prywaciarze busami na intratnych liniach ( bo tylko tam jeżdżą)

  • Rada dla Burmistrza i Starosty
    2015-01-05 18:28:00

    arrow

    Na początek zgadzam się z Obserwatorem:)

    Zgodzę się z Panem FK że plan transportowy jest potrzebny dla Powiatu Łosickiego tylko na innych zasadach jak wyobraża sobie sam Prezes. A mianowicie starostwo i gminy pozbywają się udziałów (sprzedają spółkę)żeby nie dokładać do interesu. W zamian tego starostwo wraz z gminami zawiązuje komórkę ds.organizacji transportu która by organizowała przetargi na realizację potrzebnych kursów oraz sprawowała kontrolę na ich wykonaniem. A resztą już zajmą się prywaciarze. Jest to tańsze i wygodniejsze rozwiązanie dla władz i samorządowych.

  • kolednik
    2015-01-05 14:39:18

    arrow

    Widać jak pani sekretarz pracuje

  • zonu
    2015-01-05 11:12:48

    arrow

    To Chwedoruk ma asystentkę o proszę wielki Dyrektor z gminy Olszanka układy, plecy, ana autobusach się zna jak ,

  • ZAWIŚĆ
    2015-01-05 11:11:41

    arrow

    Jak czytam niektóre komentarze, to widać złośliwość i zawiść.
    Prezes a to jeździ suvem, a to czegoś się dorobił a może willi itd.....
    Ludzie którzy ponoszą dużą odpowiedzialność i zajmują tak ważne stanowiska ( burmistrz, dyrektor, starosta, prezes itp ) muszą posiadać wykształcenie, wiedzę i odporność psychiczną ( również na takie prymitywne i zawistne komentarze ).
    Ale jak widzę, niestety Łosice w tym przodują.

    Pozdrawiam ( wiceprezes w jednej z firm - nie łosickich ).

  • do sama prawda....
    2015-01-04 19:22:16

    arrow

    Chłopie to idź na tiry i się wykaż a nie biadolisz.
    Pokaż na co cię stać.
    Socjalne i inne dodatki, to relikt komunizmu.
    Po co ten pks w Łosicach, kogo ma wozić, szkól coraz mniej, uczniów też a zakłady poupadały.
    Trzeba skasować 50 % kursów ( po co wozić powietrze na siedzeniach i pracowników, chyba gratis ) i oczywiście ograniczyć zatrudnienie. I tego chyba chcesz !!!
    Ale ciebie tez nogą wtedy zwolnić.

  • Tirowiec
    2015-01-04 19:03:48

    arrow

    Większości szoferów z pks to nie zatrudniłbym nawet za tysiaka.
    Jeżdżą jak chcą,nie wydają biletów rodzinom i znajomkom ( wiem co piszę).
    I tak cud, że ten pks jeszcze zipie.
    Ale wiem, że tauzena to bierze kierowca ( teraz chyba radny ) za godzinne posiedzenie w miesiącu w radzie mię wiem już jakiej.
    Po co sie wysilać, lepiej wymagać od kogoś aby tylko nie od siebie.

  • .......
    2015-01-04 17:49:55

    arrow

    PKS Łosice będzie istniał do czasu aż Kowaluk nie odejdzie na emeryturę!

  • Woźny
    2015-01-04 17:46:43

    arrow

    A ja cenię Pana Franciszka i Pana Stefana Chwedoruka , to dzięki Nim w tak małym miasteczku istnieje PKS i daj Boże będzie istniał.

  • Kierowca z Siedlec
    2015-01-04 17:07:36

    arrow

    Kierowcy w siedleckim PKS już od nastu lat... mówią, szkoda, że takiego Franka nie ma i nie było u nas. To by ta nasza firma istniała a tak, niestety dno. Ale jak mówią łosicy kierowcy Franek przez cały dzień Wyborczej i innych gazet nie czyta. Szanujcie Franka to będziecie mieli jeszcze przynajmniej miejsca pracy nie to co u nas...

  • Jares
    2015-01-04 16:38:28

    arrow

    Czy generując straty od 2008 roku Pan prezes nie działa na szkodę firmy, czy nie podlega to karze? Gdzie rada nadzorcza, gdzie związki, gdzie właściciel, wszyscy tolerują taką działalność a o zwolnieniu pana fk nie ma mowy, bo powiatu nie stać na odprawę dla niego. tyle w temacie.

  • z pks mazowieckiego
    2015-01-04 16:35:08

    arrow

    W naszym pksie od kilku lat nie mamy ani socjalnego ani stażowego ani jubilatek a teraz szykują się kolejne zwolnienia.
    Moze sie zatrudnię w łosickim nawet za minimum, bo tam nigdy nie bylo zwolnień grupowych jak u nas.
    Marnie jest w tych firmach bo busiarze nas rozjeżdżają a właściciele nie chcą łożyć na te firmy ze stratami.

  • sympatyk volv
    2015-01-04 16:11:28

    arrow

    Też mam volvo ale auto pana Franciszka to stary model, ale bardzo zadbane przez właściciela.
    Ale widać w Łosicach, że niektórzy kierowcy pks jeżdżą znacznie droższymi autami, jednego nawet znam.
    A swoją drogą chyba nie wypada żeby prezes jeździł np syrenką.
    Prestiż też się liczy, a nie każdy przeciez może być prezesem.

  • do kapujacego na prezesa
    2015-01-04 15:46:51

    arrow

    Jak suv może być tani ?
    Zalezy jeszcze jaki i iloletni.

  • wpis zwiazkowca
    2015-01-04 15:13:10

    arrow

    Wydaje się, ze ostatni wpis to jest chronionej w pks pani z rady pracowniczej lub lub nadzorczej.
    Oj nieładnie, nieładnie działacze.
    Wtajemniczona.

  • Sama prawda, zero kłamstwa...
    2015-01-04 13:22:26

    arrow

    Panie Kowaluk, to jest śmieszne żeby w tych czasach kierowca PKS-u zarabiał tylko 1000 zł miesięcznie ( no czasami kilka zł więcej ale to tez nie każdy ) za te pieniądze nie jest w stanie utrzymać rodziny a już nie mówiąc o wymianie( 20 letniego) samochodu... Pana za to stać na wszystko: drogi samochód SUV Volvo, zapewne wypłata ok 10 000 tys zł i wiele innych przykładów można podać ale to Pan sam najlepiej wie, wiec nie ma sensu się aż tak rozpisywać. Powinien zacząć Pan sam od siebie oszczędzać i innych dyrektorów w PKSie, po co jest asystentka dla Pana Chwedoruka? To pieniądze wyrzucone w błoto... a Pańska pensja powinna się zmniejszyć przynajmniej o 50 %. Bo Pan panie Kowaluk nie wie jak to jest liczyć dni od 10 do 10 każdego miesiąca, aby starczyło na chleb i zapłacenie rachunków. Mam nadzieję, że to Pan przeczyta i jeżeli ma pan serce to zmieni Pan swoje zachowanie i zacznie od siebie a nie od biednych ludzi... i nie będzie myślał o tym by zabrać ostatnie pieniądze pracowników z funduszu socjalnego na święta, które tak bardzo są im potrzebne, żeby ratować firmę finansowo. TO PRZEZ PANA ODCHODZĄ PASAŻEROWIE DO PRYWATNYCH FIRM TAKICH JAK JARES I NA TYM PKS TRACI. PKS POTRZEBUJE NOWEGO, MYŚLĄCEGO PREZESA KTÓRY UMIAŁBY ZARZĄDZAĆ FIRMĄ A NIE ROBIŁ DURNOTY JAK PAN.

  • emerytka PKS
    2015-01-04 09:53:37

    arrow

    Panie prezesie Franciszku !
    Proszę robić swoje z takim oddaniem i zaangażowaniem jak to pan robi cale swoje życie w tej firmie.
    Niech inni też doczekają emerytury po tylu latach pracy.
    Nie mogę tylko zrozumieć, że o losach firmy mają prawo decydować Ci, którzy ani dnia w niej nie przepracowali i nic dla niej w przeszłości nie zrobili.
    Jakim prawem, pytam ?
    I niech nie zraża się pan prymitywnymi, złośliwymi i zawistnymi komentarzami ludzi małych.
    Życzę wytrwałości i zdrowia, by pozwoliło podołać trudnym wyzwaniom, panu i całej załodze PKS.

  • panie(i) obserwator
    2015-01-03 15:50:30

    arrow

    Oj marna a wręcz beznadziejna jest Twoja wiedza obserwatorze o zasadach funkcjonowania spółek prawa handlowego, więc nie udawaj greka i i nie staraj się komentować dostosowania do wolnego rynku.
    Dobrze, że tacy amatorzy nie są we władzach spółki.
    I nie każdy tylko taki nieuk jak Ty wie, że jak piszesz " zgromadzenie wspólników wybiera samorząd i pracownicy danej spółki" ?????
    Jak najdalej o takich " fachowców " i filozofów.

  • panie(i) obserwator
    2015-01-03 15:49:22

    arrow

    Oj marna a wręcz beznadziejna jest Twoja wiedza obserwatorze o zasadach funkcjonowania spółek prawa handlowego, więc nie udawaj greka i i nie staraj się komentować dostosowania do wolnego rynku.
    Dobrze, że tacy amatorzy nie są we władzach spółki.
    I nie każdy tylko taki nieuk jak Ty wie, że jak piszesz " zgromadzenie wspólników wybiera samorząd i pracownicy danej spółki" ?????
    Jak najdalej o takich " fachowców " i filozofów.

  • obserwator
    2015-01-03 14:54:08

    arrow

    To że PKS-y w pozostałych miastach nie poradziły sobie w obliczu gospodarki wolnorynkowej to oczywiście wina zarządów tych przedsiębiorstw i ich pożal się prezesów. To że są tacy prezesi to wina zgromadzenia wspólników, którzy taki zarząd wybrali. Jak każdy wie zgromadzenie wspólników wybiera samorząd i pracownicy danej Spółki. Zwykle tak jest że większą część członków wybiera samorząd. Czyja to wina że PKS Łosicki nie dostosował się przez 25 lat do gospodarki wolnorynkowej - WINA SAMORZĄDOWCÓW

  • ksiegowy
    2015-01-03 10:54:17

    arrow

    Jesli sesja była 29.12, to jak juz można zamknąć rok.
    PS
    Jak widzę te puste autobusy to mysle, że po grudniu strata będzie jeszcze większa.
    Szkoły i nauczyciele mają ponad miesiąc następnych wakacji w grudniu i styczniu.
    I kto ma zapełnić te autobusy, a w dodatku busiarze panoszą się i robią co chcą.

  • radna
    2015-01-03 10:31:36

    arrow

    Prezes informuje i wyjasnia a najwazniejszej osoby zaproszonej na sesję nie ma ?
    Kuriozalne co nie ?!
    Cyba niekturzy mają te przewozy dla biednych i młodzieży tak jak jest realizowana ustawa z planem do transportu.
    Ciężko bedzie miał prezes i cała dzielna załoga PKS.

  • Do dyrektora PKS
    2015-01-03 10:19:24

    arrow

    Jeżeli sytuacja finansowa jest taka katastrofalna, to dlaczego ta firma ma tylu prezesów, którzy zarabiają powyżej 10tys? Czym wykazał się Pan S.CH.że ma takie uposażenie, myślę, że na równi z burmistrzem. Stać PKS na to?

  • panie pan
    2015-01-03 10:04:22

    arrow

    Piszę z małej litery bo sam siebie określiłeś dużą a nie wiem czy zasużyłeś.
    To przejaw pycy i pogardy.
    Czemu służy taki komentarz ?

    Pracownik PKS Garwolin
    Jak nizej podaję link o naszej firmie:

    http://podlasie24.pl/garwolin/region/pks-garwolin--pomimo-straty-spolka-ma-sie-dobrze-1597d.html

  • Pan
    2015-01-03 09:03:09

    arrow

    Kowaluk to skarżypyta. Donosi na innych. A sam płacze.

  • mieszkanka Łosic
    2015-01-02 21:24:32

    arrow

    Wyrazy wielkiego uznania dla Pana Kowaluka za umiejętne prowadzenie PKS-u. Większe padły a nasz się trzyma. Przecież to tyle miejsc pracy dla wielu rodzin.Może nie ma kokosów ale zawsze praca jest. Chwała mu za to.

  • Łosiczanin
    2015-01-02 19:39:26

    arrow

    Przecież "pieczarkarnia" na dworcu, ma generować, mega zyski wg. Pana Prezesa... kosztem lokalnych handlowców, którzy zatrudniają więcej pracowników niż PKS, to dlaczego oni płacąc podatki do Gminy (w odróżnieniu) od Pks-u, mają na to przedsiębiorstwo łożyć

  • były radny
    2015-01-02 18:45:01

    arrow

    I tak długo się utrzymują jak na taka mieścinę.
    Biała padła a PKS Siedlce juz też prawie nie jeździ.
    Zakłady poupadały i kogo tu wozić ?

  • A.Ć.
    2015-01-02 17:31:29

    arrow

    A pks Sokołów czy Siedlce sprzedają majątek i jakoś się ratują.
    W Miedzyrzecu to sprzedali dworzc.

  • Po co...
    2015-01-02 17:31:03

    arrow

    Panie Franciszku Kowaluk . Po co Ci to było???? Proszę nie straszyć radnych. Najwyżej stracisz stołek.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łosice

w lewoMaj 2026w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kondolencje

Najnowsze Informacje