R E K L A M A



ŁUKÓW

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Łuków: czy doszło do składania fałszywych zeznań?
2021-08-24 09:58:54 Artykuł czytany 4348 razy


Prokuratura Rejonowa w Łukowie wszczęła postępowanie związane z Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej. Sprawa dotyczy doniesień na byłego dyrektora placówki Macieja Cybulskiego. Tym razem prokuratura będzie sprawdzała, czy doszło w tej sprawie do złożenia fałszywych zeznań.


Przypomnijmy, że na początku 2020 roku do Prokuratury Rejonowej w Łukowie wpłynęło zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej w okresie kiedy dyrektorem był Maciej Cybulski. W zawiadomieniu tym wymieniona była lista ponad stu rzeczy, które według sporządzonej pod koniec 2019 roku w muzeum inwentaryzacji, powinny w placówce być, ale ich nie było. Chodziło m.in. o karty rękopisów, drukarkę, głośniki, a także różne eksponaty, w tym m.in. monety z wizerunkiem noblisty. Zawiadomienie do prokuratury złożyła Beata Skwarek, pełniąca obowiązki dyrektora muzeum. Pełnienie tej funkcji Zarząd Powiatu Łukowskiego powierzył Beacie Skwarek również na bieżący rok.

Prokuratura Rejonowa w Łukowie wszczęła w tej sprawie śledztwo. Jak informował nas prokurator Adam Makosz trwało ono blisko dziewięć miesięcy. W tym czasie doszło m.in. do przeszukania budynku muzeum. „Zaginione” rzeczy w zdecydowanej większości odnalazły się, a część była w gablotach udostępnionych zwiedzającym. Prokuratura ustaliła też jednoznacznie, że nie ma potwierdzenia aby prawdziwy był zarzut fikcyjnego zakupu kart „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Do takiej sytuacji, jak podkreśla prokurator, nigdy nie doszło.

Postępowanie w tej sprawie zakończyło się 23 listopada ubiegłego roku i zostało umorzone. Jednak ta decyzja została zaskarżona przez pełnomocnika Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej. Zażalenie wpłynęło do łukowskiej prokuratury 21 grudnia. Zgodnie z procedurą zostało ono przekazane do rozpatrzenia przez Sąd Rejonowy w Łukowie. Sąd zajął się tą sprawą pod koniec marca tego roku i ostatecznie utrzymał w mocy postanowienie prokuratury o umorzeniu śledztwa. To oznaczało, że postępowanie jest prawomocnie zakończone z takim wynikiem, że nie postawiono zarzutów popełnienia jakiegokolwiek przestępstwa byłemu dyrektorowi Muzeum Sienkiewicza. Sąd nie uwzględnił żadnego zarzutu podniesionego w zażaleniu.

Teraz sprawa powraca. Prokuratura Rejonowa w Łukowie z urzędu wszczęła śledztwo i będzie sprawdzać czy doszło w tej sprawie do składania fałszywych zeznań przez p.o. dyrektor muzeum Beatę Skwarek. Z poprzedniego śledztwa wyłączono materiały, które mogą wskazywać na możliwość popełnienia szeregu czynów karalnych, polegających na zawiadomieniu o nieprawdziwych przestępstwach i wprowadzaniu prokuratury w błąd.

Za składanie fałszywych zeznań przez funkcjonariusza publicznego grozi nawet do 8 lat pozbawienia wolności.

zdjęcie: archiwum podlasie24


AKup/DW
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Anna Kupińska
tel. 509 310 762
lukow@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • Ty ???
    2021-09-02 18:02:46

    arrow

    Ja tak jesteś doinformowany to napisz o niebieskiej karcie barona powiatowego? Pamięta to społeczeństwo Łukowa.

  • @???
    2021-09-02 17:34:06

    arrow

    Darkowe prymitywy sięgnęliście już poziomu poniżej mułu! Co jeszcze wymyślicie aby przykryć waszą muzealną aferę a teraz postepowanie o bezpodstawnym zawiadomieniu prokuratury i fałszywych zeznań powołanej przez przez PiS.owego starostę p.o. dyrektora.

  • Do ???
    2021-09-02 17:32:14

    arrow

    To wiesz co robić. Zgłoś do prokuratury

  • @???
    2021-09-02 17:32:13

    arrow

    Darmowe prymitywy sięgnęliście już poziomu poniżej mułu! Co jeszcze wymyślicie aby przykryć waszą muzealną aferę a teraz postepowanie o bezpodstawnym zawiadomieniu prokuratury i fałszywych zeznań powołanej przez przez PiS.owego starostę p.o. dyrektora.

  • ???
    2021-09-02 17:20:29

    arrow

    Polewanie benzyną i próba podpalenia to fakt a nie plotka !

  • Do ???
    2021-09-02 16:39:21

    arrow

    Prokuratura zajmuje się faktami a nie plotkami. Jeśli uważasz że doszło do możliwości popełnienia przestępstwa to zgłoś to do prokuratury, tylko uważaj na fałszywe zeznania, bo już niejedna się na tym przejechała

  • ???
    2021-09-02 10:43:40

    arrow

    Czy prokurator wszczął już z urzędu postępiwanie w sprawie zagrożenia zdrowia i życia małoletnich dzieci?

  • @mieszkaniec
    2021-09-02 07:11:24

    arrow

    Zacznij człowieku czytać ze zrozumieniem. Gdybyś to potrafił to byś wiedział, że to prokurator dopatrzył się możliwości składania fałszywych zeznań przez Beatę Skwarek. Nigdzie nie ma mowy o powrocie Cybulskiego. Postepowanie jest prowadzone przez prokuraturę a nie na wniosek byłego dyrektora.

  • Mieszkaniec
    2021-09-01 21:57:55

    arrow

    A Cybulskiemu kończy się umowa w urzędzie że chce wrócić do muzeum?

  • @mieszkaniec Woli Okrzejskiej
    2021-09-01 17:48:26

    arrow

    A Ty mieszkańcu chciałbyś być fałszywie oskarżony ? O cokolwiek? O kradzież na przykład. Chciałbyś żeby o tobie mówiono, szkalowano dobre imię twoje i twojej rodziny ? Szukałbyś sprawiedliwości czy nie ? Tu nawet nie sam poszkodowany tej sprawiedliwości szuka a prokurator dopatrzył się możliwości popełnienia przestępstwa. Nie chcesz to nie czytaj. Mam nadzieję że sprawiedliwości stanie się zadość a ty się módl żebyś sam kiedyś nie padł ofiarą pomówień.

  • Mieszkaniec Woli Okrzejskiej
    2021-09-01 14:43:33

    arrow

    Koniec świata bo Cybulskiemu umowy na dyrektora muzeum nie przedłużyli. Nie ma ludzi niezastąpionych. Dajcie już spokój z tym tematem. Co było nie wróci i trzeba się z tym pogodzić.

  • @WSK
    2021-09-01 13:40:19

    arrow

    Radny Sych był na ostatniej sesji. Nie miał pytań odnośnie muzeum... Ale może jeszcze się zainteresuje? Wiadomo na koalicję nie ma co liczyć, a czy jest tam jeszcze jakaś opozycja w radzie ? Jeśli jest to albo nie ma pojęcia co się dzieje albo nie chce mieć pojęcia !

  • @WSK
    2021-09-01 08:04:34

    arrow

    Popieram . Poszkodowani powinni wyjść z oficjalnym pismem do rady powiatu lub grupy radnych .

  • WSK
    2021-08-31 22:02:38

    arrow

    Panie Radny Tomaszu Swych - w panu jedyna nadzieją że pan to poruszy. Proszę się nie bać . Ich władza coraz słabsza a i ludzie mniej się boją . Panie Tomaszu prosze pytać i mówić mieszkańcom jak jest

  • @Powiecie
    2021-08-31 17:47:13

    arrow

    Bo dużo osób wysoko postawionych ma w tym swój interes, żeby sprawę zamieść po dywan. A (bez)radni powiatowi, wszyscy bez wyjątku, albo niezainteresowani albo skutecznie uciszani! Na wczorajszej sesji rady powiatu nawet nikt nie zapytał o sytuację w muzeum. Jedynie radny Mika wygłosił pean pochwalny, jak to się dobrze dzieje w muzeum. A tymczasem wieść powiatowa niesie, że są problemy z remontem budynku, podobno przez wzrost cen surowców i kosztów pracy.Wstyd za takich radnych ! Takich tchórzy wybraliśmy!! Otwórzcie oczy panie i panowie radni.

  • Powiecie
    2021-08-31 16:23:37

    arrow

    Czego tematu muzeum nie będą komisja rewizyjna?

  • Komisja
    2021-08-31 10:22:11

    arrow

    Miejmy nadzieję, że prokurator przyjrzy się dokładnie temu wszystkiemu. Przesłuchania komisji dużo wyjaśnią. Jakie były naciski, kto się kogo bał, kto działał pod czyim wpływem, do kiedy inwentaryzacja przebiegała bez problemów ? A znajdą się też inni świadkowie, którzy mają wiedzę na ten temat i żadne nieudolne zacieranie śladów nic tu nie pomoże.

  • Do @wrona
    2021-08-31 09:43:05

    arrow

    A może wszystko razem?

  • @wrona
    2021-08-30 15:21:29

    arrow

    Ówcześni, a zarazem obecni pracownicy muzeum - członkowie komisji. Dwoje z nich pracowało dość długo, jedna osoba, o której głośno ostatnio, pracowała krótko. Można się zastanawiać czy braki wynikały z kompletnego braku wiedzy o eksponatach muzealnych, braku umiejętności przeprowadzania inwentaryzacji czy też było to celowe i zamierzone ?! A dlaczego p.o. nie dążyła do wyjaśnienia braków ? Może było jej to na rękę? Źle to świadczy zarówno o p.o. dyrektora jak i o samych pracownikach.

  • Wrona
    2021-08-30 08:55:20

    arrow

    Kto podpisał się pod protokołem tej inwentaryzacji co wymyśliła p.o. Skwarek?

  • @ktoś coś
    2021-08-30 07:37:53

    arrow

    Może warto zapytać samą panią Skwarek albo starostę ? Pani jest funkcjonariuszem publicznym, utrzymywanym z pieniędzy podatników a pan starosta jest jej przełożonym. Może dziennikarzom uda się uzyskać jakiś komentarz albo wiadomości w trybie informacji publicznej ? Dość zamiatania pod muzealny czy inny dywan !

  • ktoś coś
    2021-08-29 21:40:55

    arrow

    Podobno prukurator dopatrzył się możliwość popelnienia przez p o dyrektora w kilku obszarach. Czy ktoś może wie co więcej ma do zarzucenia p. Beacie?

  • Macieju odnieś się
    2021-08-29 14:39:54

    arrow

    Ponawiam pytanie. Czy zatrudnianie ... na samorządowym stołku było wstydem czy cwaniactwem?

  • R...
    2021-08-29 14:37:43

    arrow

    Może wtedy też już pracowało się zdalnie 😂

  • @turysta
    2021-08-29 13:01:31

    arrow

    A byłeś kiedyś w poniedziałek? Wtedy gdy inne muzea pozamykane ? W Woli Okrzejskiej zawsze było czynne ! A ile razy było otwarte po godzinach ? Jak byl podany numer to mogłeś dzwonić.

  • Niech się Cybulski wstydzi
    2021-08-29 11:21:33

    arrow

    Zatrudnianie nianiek swoich dzieci na samorządowej posadzie to jest cwaniactwo a nie szkalowanie. Miłej niedzieli.

  • Tfu jak wam jeszcze nie wstyd!!!
    2021-08-29 10:35:16

    arrow

    Jak wam nie wstyd dalej szkalować pana Cybulskiego, przecież on został oczyszczony z zarzutów, a to w postępowaniu waszej protegowanej prokurator dopatrzył się składania fałszywych zeznań i to tego dotyczy powyższa informacją. Tfu jak wam nie wstyd. Wy to powinniście już zamilknąć i pana Cybulskiego przepraszać. Mam nadzieję że zapłacicie mu wysoki odszkodowania. Tylko nie z publicznej kasy a z własnych kieszeni.Ciwkawe dlaczego nie dotarło to wszystko do wyższych władz PiS? A może wiedzą tylko milczą? Panie poseł Skwarek a pan gdzie się pan schował?

  • @ turysta
    2021-08-28 23:39:27

    arrow

    Hahahaha . Nie wiecie jak temat ruszyć . Ehh wy powiatowcy weekendowe

  • Macieju odnieś się i Turysta
    2021-08-28 23:32:50

    arrow

    Darek, Jurek i ekipa z muzeum czego wy jeszcze nie wymyślicie żeby oczernić pana Cybulskiego. To już jest obrzydliwe!

  • Turysta
    2021-08-28 19:57:46

    arrow

    Pomijając fakt, kto jakim jest człowiekiem, uważam że zmiana dyrektora miała pozytywny wpływ na muzeum Sienkiewicza, z racji tego, że w każdy weekend muzeum było otwarte i turyści mogli zwiedzić, każdy zakątek nawet z przewodnikiem. Wcześniej za rządów Pana Macieja tego nie było, sam kilka razy odbiłem się od drzwi, napotykając tylko kartkę na drzwiach, że w dniu dzisiejszym muzeum nieczynne lub proszę dzwonić na nr... po zmianie dyrektora z każdą wycieczką można było w weekend wejść do muzeum i posłuchać o nobliście.


  • Ad Macieju odnieś się 2021-08-28 14:20:25
    2021-08-28 16:34:57

    arrow

    Nie rozwadniać tematu. Czym byś dalej tu nie oczerniał pana Maćka nie zmieni to faktu że prokurator dopatrzył się możliwość składania fałszywych zeznań przez panią Skware powołanej przez pisowskiego starostę.

  • @Macieju odnieś się
    2021-08-28 16:04:51

    arrow

    A czy każdy pracownik musi mieć wyższe wykształcenie? Do prac biurowych czy sprzedaży biletów nie trzeba mieć magistra. A jeśli chodzi o obecną kandydatkę na stołek dyrektora to osoba bardzo blisko związana z łukowską pisowską śmietanką. Kandydowała do rady powiatu, bez powodzenia. Z podobnym wynikiem startowała na sołtysa Woli Bystrzyckiej. Od czasu gdy pojawiły się przecieki, że może być postępowanie prokuratorskie w sprawie fałszywych zeznań bardzo mocno promowana przez starostę - występy w telewizji, podpisywanie słynnego już aktu erekcyjnego w Wojcieszkowie, publiczne pochwalne komentarze dla "wschodzącej gwiazdy muzealnictwa". Wszystko idzie w jednym kierunku.

  • RW
    2021-08-28 16:04:28

    arrow

    Niania to są odpowiednie kwalifikacje do oprowadzania wycieczek w muzeum, dyrektor wiedział kogo przyjmuje, chcesz podważać jego decyzje?

  • Macieju odnieś się
    2021-08-28 14:20:25

    arrow

    Czy to prawda, że Maciej Cybulski zatrudnił w muzeum niańkę swoich dzieci, która posiadała ledwie średnie wykształcenie?

  • MM
    2021-08-28 13:03:05

    arrow

    Wystarczy ze ze slusznej partii i za wodzem lata .

  • ??
    2021-08-28 11:21:24

    arrow

    "Wola" a co to za Magdalena? Możesz coś więcej?

  • Wola
    2021-08-28 11:06:04

    arrow

    Wstyd panie Szustek wstyd . Pani Magdalena teraz kariere zrobi a później co ?

  • Ad. ad prawnik
    2021-08-28 09:04:53

    arrow

    Poprzedni dyrektor wydałby te pieniądze na pamiątki po Sienkiewicza, obecna chyba jeszcze p.o. wydaje na wyssane z palca oskarżenia. Teraz będzie się musiała bronić, pewnie też za publiczne pieniądze. Ciekawe z czego zapłaci odszkodowanie jak Cybulscy zrobią jej sprawę cywilną? Chyba że wtedy starosta powtórzy, to co już kiedyś powiedział, że to sprawa pani Beaty ?!

  • Ad. Prawnik
    2021-08-28 08:35:16

    arrow

    Poważnie pani swoje obrzydliwe gierki broni z publicznych pieniędzy@

  • Prawnik
    2021-08-27 21:35:43

    arrow

    Ciekawe kto zapłaci za prawnika ? Poprzednie usługi były podobno opłacone z pieniędzy muzealnych. Ciekawe czy tym razem też wszyscy zasponsorujemy adwokata ?!

  • CK
    2021-08-27 07:18:41

    arrow

    Co na to Szustek, Siwiec, Szczygieł ? Oni bez winy ? Panie Kozioł ale masz koalicjanta - wstyd

  • @Krysia
    2021-08-26 22:36:28

    arrow

    Coś się przyssała kobieto do poprzedniego dyrektor. Jakbyś nie zaklinała kobieto rzeczywistości to tak czy inaczej w toku postępowania prawdopodobnie zostały przez panią podejrzaną złożone fałszywe zeznania. To nie pan Cybulski składał fałszywe zeznania. Dość bezkarności! Prawo jest po to aby je przestrzegać i przynależność do jakiejkolwiek partii nie zwalnia z tego.I zgadzam się że powinno się przyjrzeć pracy komisji inwentaryzacyjnej oraz ewentualnym mocodawcom.

  • do Słusznie uczyniła
    2021-08-26 22:25:48

    arrow

    Z tego co słyszę to postępowanie prokuratura dotyczy jeszcze wielu innych spraw nie tylko składania fałszywych zeznań przed prokuratorem ale jest podejrzenie innych przekroczeń prawa. Chciało się łatwo cieplej posadki to teraz trzeba za to odpowiedzieć.

  • Do Krysia
    2021-08-26 22:06:22

    arrow

    Inwentaryzacja była w grudniu. Pani Skwarek była wtedy chyba wicedyrektorem a osobą zajmującą stanowisko p.o. dyrektora była chyba dopiero od stycznia. Więc w grudniu była osobą odpowiedzialną za inwentaryzację. Przecież nie pracowała w muzeum od kilku dni tylko dłużej. Dziwię się, że pani Skwarek została wsadzona na minę przez swoich pracowników i nie wyciągnęła konsekwencji z tej nieudolnej inwentaryzacji. Spis wykazał totalny brak kompetencji wszystkich osób z komisji, a wszyscy są pracownikami muzeum. A może ukrywanie przedmiotów było celowe? No ale kto wie co wyjdzie w toku dalszego postępowania prokuratorskiego. Co do przebywania na zwolnieniu lekarskim i stawiania się w pracy to niestety nawet jeśli choroba nie jest obłożona pracownik nie ma obowiązku stawiania się w pracy, ZUS czuwa. A pewnie znaleźliby się dobrzy ludzie, którzy by donieśli.

  • Słusznie uczyniła
    2021-08-26 17:42:04

    arrow

    Obowiązek rozliczenia się z placówką spoczywał na ówczesnym dyrektorze a nie zastępcy. Jak tego nie wiesz toś kiep. Ów dyrektor obowiązku tego nie dopełnił.

  • Krysia
    2021-08-26 17:38:26

    arrow

    Do znawców inwentaryzacyjnych:
    Pierwszy raz słyszę ze osoba przejmująca, nawet jak była vice, ma wskazywać różnice inwentarzowe. Widzę ze czytanie ze zrozumieniem to jest problem Zaginione” rzeczy w zdecydowanej większości odnalazły się (zdecydowana większość to nie wszystkie). Ja nie wiem czy były dyrektor cały czas był obłożnie chory i tak normalnie nie mógł przyjść i wyjaśnić. Ale to już było i po co wracać. Mnie tylko dziwi odgrzewanie kotleta i straszenie. Wg mnie problemem jest, że polityka i czyjeś interesy weszły do muzeum. Dyrektorem się bywa . Dyrektor ma szefa, a człowiek powinien być człowiekiem. Mimo wszystko wierzę w sprawiedliwość . Amen

  • @Do Krysi 2021-08-26 09:04:41
    2021-08-26 15:16:44

    arrow

    Zaorane 😁😁😁 Bo w przeciwnym razie za co przez miesiąc wynagrodzenie brała pani ówczesna vice? A później się okazało że brak kompetencji i wiedzy żeby inwentaryzację przeprowadzić? Co się odezwał to jeszcze bardziej się pogrążają i kompromitują.

  • WP
    2021-08-26 10:59:58

    arrow

    Kto stał za tą przymuszana zmiana w muzeum ? Ktoś ma złudzenia ? Mnie ciekawi co było w SMS , chyba od sekretarza . Państwo prokuratorzy idzcie wyżej niż do pani Beaty .

  • Do Krysi
    2021-08-26 09:04:41

    arrow

    Jeśli dyrektor przebywa na zwolnieniu lekarskim a w placówce jest zastępca dyrektora to rolą tego zastępcy, mającego przecież odpowiednie kompetencje i odpowiednią wiedzę do pełnienia tej funkcji jest wyjaśnienie różnic w wynikach prac komisji. Czy ty drogą Krysiu, gdybyś była na zwolnieniu lekarskim, przyszłabyś do pracy wyjaśniać niedociągnięcia innych ? Ja z pewnością nie.

  • Do Krysia a może Madzia
    2021-08-26 08:48:34

    arrow

    Wiesz doskonale że wszystko się znalazło a wygrywasz tylko zdanie z całe tekstu jak jechowa.

  • Komisja
    2021-08-26 08:19:45

    arrow

    Warto przyjrzeć się pracom tej komisji inwentaryzacyjnej. Czy jej członkami nie byli pracownicy muzeum ? Jak to świadczy o ich wiedzy i kompetencji jak nie potrafili znaleźć kilkuset rzeczy, z których część znajduje się w gablotach ? Co ci ludzie wiedzieli o samym procesie inwentaryzacji ? Ile razy wcześniej brali w nim udział? Czy braki wykazane podczas "prac" komisji były zamierzone czy wynikały z niewiedzy członków? Czy było to celowe wprowadzenie w błąd pani Beaty ? Czy pracownicy biorący udział w komisji zostali pociągnięci do odpowiedzialności? Powinni ponieść konsekwencje służbowe. Przecież to m.in. innymi w wyniku ich działań pani Skwarek złożyła doniesienie do prokuratury a teraz sama ma problemy.

  • Krysia
    2021-08-26 07:53:03

    arrow

    za co komisje?!!! W normalnej sytuacji komisja spisuje, wykazuje braki a osoba odpowiedzialna (w tym wypadku były dyrektor) tłumaczy się z różnic inwentarzowych. Ale podobno, nawet wg prokuratora, nie wszystko się znalazło.

  • Do Krysi 2
    2021-08-26 07:29:10

    arrow

    Każde doniesienie do prokuratury to zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Nawet tak nazywa się druk na którym się to doniesienie składa. Prokuratura bada czy do tego przestępstwa doszło czy nie. Jeśli nie doszło, to sprawa jest umarzana i osoby składającej nie pociąga się do żadnej odpowiedzialności. Jeśli prokuratura w tym konkretnym przypadku bada wątek składania fałszywych zeznań to nie chodzi o samo zawiadomienie, a o zeznania złożone w toku śledztwa. Każda osoba przesłuchiwana jako świadek, w tym także osoba zawiadamiająca, jest informowana o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

  • Do Krysi
    2021-08-25 23:42:56

    arrow

    To może należy pociągnąć do odpowiedzialności komisję inwentaryzacyjną?!

  • Krysia
    2021-08-25 18:13:20

    arrow

    Jakie fałszywe składanie zeznań?
    Zawiadomienie dotyczyło podejrzenia popełnienia przestępstwa – podejrzenie to chyba nie oskarżenie, nie fałszywe składanie zeznań!!! . Inwentaryzacja zarządzona przez Starostwo wykazała braki (z tego co mi wiadomo w inwentaryzacji nie uczestniczyła p.Beata), Ona miała podpisać odpowiedzialność, że wszystko się zgadza i przejmuje, ale się nie zgadzało. Podobno są dowody, że prosiła byłego dyrektora aby wyjaśnił różnice inwentarzowe, ale ten to po prostu olał. Co miała zrobić, wziąć odpowiedzialność za braki? Za zgodą Starostwa zawiadomiła prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa. Były dyrektor po wezwaniu prokuratury pojawił się w muzeum , wskazał gdzie są niektóre brakujące elementy. Podobno sam Prokurator stwierdził „Zaginione rzeczy w zdecydowanej większości odnalazły się” – w „zdecydowanej większości” a gdzie jest reszta panie prokuratorze? Co Pani Beata miała podpisać że wszystko jest ale nie wiadomo gdzie?
    Panie Redaktorze, Panie Prokuratorze coś tu śmierdzi- czy aby nie działacie na czyjeś polecenie?. Czy aby ktoś, kogoś nie chce zastraszyć? bo ktoś obiecał to stanowisko komuś za coś???, a może chodzi o jakąś wojenkę na górze, w którą wciągnięto prokuraturę i redaktora straszącego 8 latami. Podobno w tym powiecie rządzi Prawo i Sprawiedliwość, tylko czy tak ma wyglądać prawo i sprawiedliwość w rękach miejscowych działaczy wspieranych przez trzecią i czwarta władzę w wydaniu lokalnym?Czas na opamiętanie i własne sumienie .

  • Ostatnio często w towarzystwie
    2021-08-25 17:21:56

    arrow

    Czy prawdą jest że pan starosta Szustek szykuję na dyrektora inną panią która z list PiS startowała do powiatu i się nie dostała?

  • do Mieszkaniec Woli Okrzejskie
    2021-08-25 12:28:00

    arrow

    To może wiesz czy prawdą jest że pan starosta szykuje już następczynię za panią Beatę ...?

  • Mieszkaniec Woli Okrzejskiej
    2021-08-25 11:20:24

    arrow

    Proszę Państwa. Skończcie już te osądy kto jest winny a kto nie. Prawda obroni się sama. Proszę spojrzeć co się dzieje w Muzeum. Jakby nie wpływy pewnych osób to dalej by był tam brud, syf, kiła i mogiła. Nikt nie był święty. Maciek Cybulski nie pierwszy i nie ostatni stracił stołek. Tak to już jest na stanowiskach kierowniczych i powinien się z tym liczyć. Uważam, że ten cały szum bardziej mu szkodzi. Nie sądzę aby po takich akcjach ktoś zechciał przywrócić Maćka do muzeum.

  • Pasiak do Rokosz
    2021-08-24 23:42:30

    arrow

    Ten raz już z kamieniem pod muzeum był się fotografował ponoć później kamienie z ogródka już bez fotografa wybierał i teraz Darka już się boi?

  • Pasiak do Rokosz
    2021-08-24 23:42:28

    arrow

    Ten raz już z kamieniem pod muzeum był się fotografował ponoć później kamienie z ogródka już bez fotografa wybierał i teraz Darka już się boi?

  • Arpogan
    2021-08-24 21:42:33

    arrow

    Ludzie skoro prokuratura działa to niech robi swoją robotę. większość komentatorów na pewno nie zna do końca faktów a feruje wyroki to w jedną stronę to w drugą stronę. dajcie już spokój po zakończeniu wszelkich postępowań można dokonąc ocen teraz jest za wcześnie. krzywdę komentarzami robicie i jednemu i drugiemu trochę powagi i godności nie dopasujmy się do szczekających oczerniaczy z obydwu stron

  • Rokosz
    2021-08-24 21:36:36

    arrow

    Gdzie jest poseł Skwarek ? Czego Szustki plamią dobre imię partii PiS . Panie pośle proszę zawiadomić prezesa i niech oczyszcza się szeregi dobrej zmiany. Wstyd dla powiatu co porobili z naszym muzeum

  • @działaj prokuraturo!
    2021-08-24 19:41:01

    arrow

    Darek gdyby nawet taka sytuacja miała miejsce to ty jesteś ze swoim podwykonawcami temu winny! Mam nadzieję że to dopiero początek a w następnej kolejności za ciebie właśnie się prokuratura weźmie.

  • Ooomagdaleny!!!
    2021-08-24 16:46:15

    arrow

    Uderz w stół, a magdaleny same się odezwą.

  • Nie strasz
    2021-08-24 16:27:50

    arrow

    Ty możesz być z Piłsudskiego, z Woli i skąd tylko chcesz. Może ci uczciwi dziennikarze , o których wspominasz w końcu podejmą temat zamiast nabierać wody w usta i udawać, że niczego nie wiedzą chociaż wiedzą.

  • Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy
    2021-08-24 15:53:36

    arrow

    Więc mocno wierzę że DS JŚ BS RB MM i Juchasy odpowiecie za to co zrobiliście, a jarzm waszych czynów będzie towarzyszyło i wam i waszym bliskim a także potomkom.

  • Z Piłsudskiego
    2021-08-24 14:42:46

    arrow

    Oby zaraz i w twojej sprawie prokuratura nie wszczęła postępowanie za pomawianie i szerzenie oszczerstw. A Media piszą zgodnie z prawdą więc nie dyskretuj dziennikarzy.

  • Ooo Magdalenooo
    2021-08-24 14:28:39

    arrow

    Teraz czas na inną Magdalenę! Ale czy ona również nie jest utytlana w tej sprawie? Czy przypadkiem nie uczestniczyła w komisji inwentaryzacyjnej?

  • Drama
    2021-08-24 14:00:28

    arrow

    Za słabe kary za kłamstwa w sądach.Pracownicy kłamiąc , po prostu drwią z sądu.Trzeba nagłaśniać i walczyć do końca.

  • Tyle.
    2021-08-24 13:51:27

    arrow

    Weźcie wyrzućcie i ta Beatę i tego Macieja niech idą na bocznicę kłócić się i zagrać w kamień papier nożyce kto ma rację a do Muzeum weźcie kogoś kto się zna na tej robocie. To zwyczajnie. A nie jest to żadna z wymienionych osób. To samo z ich giermkami bo oboje obsadzeni w fanatyków różnej maści. Tyle.

  • Do działaj prokuraturo!
    2021-08-24 13:30:58

    arrow

    Widzisz do jakiego stanu doprowadzili człowieka? Winni muszą ponieść konsekwencje swoich czynów. Prokuratura już działa, teraz kolej na p. Maćka. Wniosek o publiczne przeprosiny i wysokie zadośćuczynienie za straty moralne i zdrowotne.

  • Lolo
    2021-08-24 13:11:06

    arrow

    Chcemy nadzwyczajnej sesji w sprawie muzeum. Pani Aniu, prosimy o komentarz Starosty i p. Siwca w tej sprawie. Jesteśmy ciekawi, co mają w tej sprawie do powiedzenia. Kolejna błazenada w wykonaniu PiS-u.

  • działaj prokuraturo!
    2021-08-24 12:57:44

    arrow

    Nie doszło do składania fałszywych zeznań a informacja powielana przez niektóre media, a zwłaszcza przez jednego dziennikarza, że tam się wszystko znalazło jest fałszywa! Zastanawia mnie też dlaczego prokuratura nie była taka gorliwa kiedy doszło do realnego zagrożenia życia i zdrowia nieletnich dzieci po incydencie wywołanym w tej miejscowości przez pijanego ojca?

  • Z Woli
    2021-08-24 12:34:51

    arrow

    Jaki udział w sprawie ma Jerzy Siwiec ?

  • Jarek
    2021-08-24 10:34:50

    arrow

    Ojoj a co ma teraz do powiedzenia starosta Dariusz Szustek i Ryszard Szczygieł?

  • Z Piłsudskiego
    2021-08-24 10:24:24

    arrow

    Pociągnąć do odpowiedzialności karnej mocodawców!

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łuków

w lewoPaźdzernik 2025w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kondolencje

Najnowsze Informacje