R E K L A M A



POWIAT SIEDLECKI

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Dyrektor GOK w Chodowie do zwolnienia?
2015-12-07 10:15:18 Artykuł czytany 7471 razy


Po raz kolejny ciemne chmury zawisły nad dyrektorem Gminnego Ośrodka Kultury w Siedlcach z siedzibą w Chodowie. Krzysztof Chromiński ponownie znalazł się na cenzurowanym u wójta Henryka Brodowskiego. Ten, w wywiadzie udzielonym Radiu Podlasie nie krył swojej dezaprobaty dla działań podległego sobie pracownika.


- Pan Dyrektor co do kultury i organizowania imprez – jest dobrym menadżerem. Kiepsko jest natomiast, jeżeli chodzi o sprawy administracyjne i finansowe. To jest bardzo ważna część działalności dyrektora. - mówił wójt Brodowski.

Ta kiepska organizacja, zdaniem wójta Brodowskiego, ma polegać na rzekomych zaniedbaniach administracyjnych wobec będących w dyspozycji GOK-u świetlic wiejskich.

Za przykład uchybień organizacyjnych Brodowski podał też niewłaściwą, jego zdaniem, politykę wynajmu lokali należących do samorządu.

- Pan Dyrektor bez zgody wójta i Rady Gminy użycza świetlic wiejskich dla działalności prywatnej. Gdyby dobrze się przyjrzeć, można sugerować tu różne sprawy…Zarządzanie świetlicami wiejskimi na terenie gminy Siedlce to zadanie pracowników ośrodka kultury, za których odpowiedzialność ponosi sam dyrektor – podkreślił Henryk Brodowski.

Konflikt wokół kultury w gminie Siedlce rozpoczął się jeszcze w trakcie ubiegłej kadencji samorządu. Obecny wójt wielokrotnie krytykował działania Krzysztofa Chromińskiego, wskazując na jego rzekome niedociągnięcia  w sferze administracyjnej.

Pojawia się więc pytanie, czy obecna sytuacja to preludium do końca Krzysztofa Chromińskiego na stanowisku dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Siedlcach z siedzibą w Chodowie?

Wójt gminy Siedlce przyznał w wywiadzie udzielonym Radiu Podlasie, że zastanawia się nad taką ewentualnością.

- Zastanawiam się. Przeprowadziłem już kilka rozmów, ale jeżeli takie sytuacje będą się powtarzać, zamierzam Pana Dyrektora odwołać. - powiedział Wójt Gminy Siedlce w porannym wywiadzie "O tym się mówi".

POSŁUCHAJ FRAGMENTU ROZMOWY




Wywiad przeprowadził Marcin Jabłkowski.  Wkrótce postaramy się uzyskać stanowisko Dyrektora GOK w Chodowie - w przedstawionej sprawie.

MJi/Siedlce
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Adam Białczak
tel. 500 187 558
a.bialczak@radiopodlasie.pl
|
|
|
Monika Jabłkowska
tel. 512 111 737
jablkowska.m@radiopodlasie.pl
|
|
|
Andrzej Ilczuk
tel. 502 173 757
andrzej.ilczuk@radiopodlasie.pl
|
|
|
Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • Panie Wójcie przez duże B
    2015-12-22 00:28:27

    arrow

    proszę powiedzieć czy ta powołana komisja do spraw kultury to w czynie społeczym będzie pracowała czy też Pan da ze swojej kieszeni na ten zbożny cel ,bo jak Pan raczył zaznaczyć nie kradnie Pan. Ile jeszcze osób ma Pan zamiar powołać, bo to dość istotne. Na kulturę się co roku urywa a na komisję kasa się znajdzie? To bardzo ciekawe. Pan Chromiński świetnie sobie radził sam a tu do strażaka jeszcze kilka osób dołączy, bo pewnie przed wyborami też posadki cieplutkie się poobiecało a teraz słowa trzeba dotrzymać.Póki co proszę spać spokojnie. Bóg cierpliwy ale sprawiedliwy.

  • kopę lat!!!
    2015-12-11 15:03:28

    arrow

    Jacuś bój się Boga nareszcie jesteś !!! teraz wszystko ruszy jak z kopyta...

  • echhhhh
    2015-12-11 14:46:13

    arrow

    Nie wiem, czemu chce mi się płakać patrząc na to wszystko. Wszędzie polityka, pieniądze.... Czy nie można cieszyć się kulturą? Muzyką? Człowiek coś robi, może nie ma z tego dużych pieniędzy, ale pomału GOK Chodów robił się prestiżowy. Ale nie, trzeba niszczyć wszystko, człowieka, dokonania. Bo nie ta opcja. ble

  • Jacek
    2015-12-10 17:12:24

    arrow

    Spokojnie kochani od nowego roku będą nowe zasady, te korzystniejsze dla mieszkańców.

  • Obserujemy Cię!!
    2015-12-10 08:46:59

    arrow

    Nasz wójt chyba się trochę zagalopował. Gmina Siedlce kulturą stała. I lepiej żeby tak pozostało.


    To kolejna nieprzemyślana wypowiedź, ta wcześniejsza poniżej do odsłuchania.

  • O co tu chodzi?
    2015-12-10 08:32:46

    arrow

    Jak do prac przy świetlicach, to my mieszkańcy jesteśmy potrzebni i wójt nie pyta: ile państwu zapłacić za Waszą pracę, tylko - pracujecie Państwo dla siebie: budujecie, remontujecie, sprzątacie itp.

    Jak chcemy skorzystać ze świetlicy i opłacać tylko zajęcia tematyczne to nagle świetlica nie jest NASZA TYLKO WÓJTA.

    CHYBA KTOŚ NIE MYŚLI GŁOWĄ!!!!! TYLKO....

  • Gminny
    2015-12-10 07:40:41

    arrow

    Pan dyrektor nie jest z konkursu, 650 tys.to teraz będzie na 2016 r., czyli o wiele , wiele mniej.

  • paragraf
    2015-12-09 22:24:07

    arrow

    Ja już widziałem różnych którzy też powoływali się na zdrowy rozsądek a potem sąd ich skazywał - więc mnie nic nie zdziwi - jest jeszcze taka opcja, że ktoś coś robi nieświadomie czy nieumyślnie. Wyznaję zasadę domniemania niewinności - teraz za wcześnie się wypowiadać ale już na pierwszy rzut oka widać, że dyrektor będzie miał poważne kłopoty być może włącznie z zarzutami prokuratorskimi. Podejrzewam, że sam ustąpi ze stanowiska. Jak jest taki dobry jak niektórzy piszą to napewno ma dziesiątki ofert pracy jako dyrektor - więc ja bym takiego larum nie podnosił. Dyrektor wykonuje swoją pracę za co otrzymuje pieniądze - nie widzę tutaj działalności społecznej a znam takich co naprawdę dużo robią z potrzeby serca bez wynagrodzenia. Może nad tymi byście się pochylili. Część osób, które zabierają tu głos prawdopodobnie czyni to dla korzyści.

  • No właśnie "Henryku"
    2015-12-09 20:18:58

    arrow

    Henryku
    Ciekawe, jeszcze nie było oficjalnego komunikatu o zwolnieniu, a niektórzy już wiedzą, że Chromiński otrzyma propozycję zmiany funkcji z dyrektora na pracownika. Chyba tylko po to, żeby odwalać dalej dobrą robotę na czyjeś konto. Niektórzy doradcy, musicie sobie trochę doczytać. GOK jest samodzielną instytucją i ma osobowość prawną. Gdyby dyrektor był ze zwykłego powołania wtedy można go odwołać (powołanie - odwołanie), tak jak polecieli inni po wyborach. Jeśli dyrektor jest z konkursu i ma kontrakt na czas określony, to przed jego upływem, wójt guzik mu może zrobić. Nad tym czuwa ustawa i żadne rozbieżne wizje, drobne uchybienia i niedociągnięcia nie uprawniają do odwołania. Tymczasem dyrektor dobrze pracuje i kultura w gminie kwitnie. Wyborcze obietnice i zainteresowani stołkami jednak nadal czekają i naciskają wójta. Ten od roku haków nie może znaleźć, a jedynie bardzo wyraźne przekroczenie prawa, równoznaczne z kryminałem, uprawniałoby do zwolnienia, dlatego na siłę starają się takie zarzuty preparować, te jednak trzeba ponad wszelką wątpliwość udowodnić, a nie sądzę żeby Chromiński był na tyle głupi i dał się w to wmanewrować. Na zdrowy rozsądek, po co byłyby mu przy dyrektorskiej posadzie dziwne kombinacje z jakimiś świetlicami? A na imprezie w Opolu, Mościbrody promował nie dyrektor, tylko sam wójt, który zaprosił i rekomendował posła na scenie. Byli my i widzieli.
    P.S. I pomyśleć, że cały ten cyrk jest za sprawą jednej kobiety...

  • Mieszkanka
    2015-12-09 13:46:53

    arrow

    Jakie 1,6 mln? Wójt mówił ostatnio w Rakowcu, że na kulturę w gminie 650 tys idzie, a dyrektor gdzieś się chwalił chyba w radiu z rok temu, że 150 imprez za to zrobił a nie 2, mając na utrzymaniu kilkanaście świetlic.

  • Adam
    2015-12-09 11:56:25

    arrow

    Nawet wojewodę Kozłowskiego zmienili, a cóż dopiero dyrektor GOK

  • inny dyrektor
    2015-12-09 11:41:22

    arrow

    Nie znam szczegółów sprawy, dlatego nie będę bronił żadnej ze stron ale...Praca w kulturze jak każda inna ma swoja specyfikę. Słysząc "prywatny folwark" muszę się przyznać, ze sam chyba też tak traktuje swoją pracę. I nie chodzi o to, że czuję się "panem i władcą" bo urzędnik jest po to by służyć społeczności. Raczej chodzi o to, ze traktuję swoją pracę poważnie, tak jakby to było moje prywatne przedsiębiorstwo czy firma, gdzie staram się działać prężnie a przy tym ekonomicznie. Pieniądze publiczne nie są "niczyje" a nasze, które dobrze jest właściwie wykorzystać. Szukam oszczędności, załatwiam pewne sprawy sam np ostatnio jako dyrektor montowałem płyty (oczywiście pod okiem majstra:), malowałem wnetrze itp aby trochę oszczędzić, załatwiłem za darmo elementy wyposażenia, ktore należało odnowić. I myślę że trochę tak jest, że czasami traktujemy swoją pracę jak prywatny folwark, ale w kulturze chyba takie osoby są potrzebne. Ktoś kiedyś powiedział "jeśli chcesz kogoś rozgrzać, sam musisz płonąć". Nie znam pana Dyrektora z Chodowa ale jeśli rzeczywiście"płonął" swoją pracą, doceńmy i nie starajmy się gasić.

  • Henryk
    2015-12-09 10:59:05

    arrow

    Chce zmienić dyrektora bo ma do tego prawo PIS, PO czy PSL po wygranych wyborach wyrzuca wszystkich a Brodowskiemu zarzucacie że rozstał się z 3 osobami z UG i jedna z GOK. Jeśli wójt ma swoja wizję działalności GOK a Pan Chromiński tej wizji nie chce realizować to naturalne wydaje się iż musi zostać odwołany. Swoja drogą chyba z pracy nikt go nie wyrzuca tylko zdejmuje z funkcji Dyrektora a nadal jeśli chce zostaje w GOKu jako zwykły pracownik. Swoją droga wszyscy z którymi Brodowski rozstał się gdy został wójtem dostali propozycję przejścia na zwykłe stanowisko pracy lecz nie byli tym zainteresowani gdyż ich ego nie pozwalało (no może poza jedną osobą).
    Z pozycji mieszkańca gminy mnie interesuje : dobra droga, jasne światło na ulicy, porządna szkoła, obiady dla dzieci w szkołach, przedszkole, kanalizacja, woda, ect,no i na końcu kultura ta z GOK-u.
    A tu nawet oponenci muszą zauważyć i przyznać że trochę się dzieje na plus w Gminie Siedlce.

  • rada
    2015-12-09 10:35:26

    arrow

    Proszę państwa, chyba nie od dziś wiadomo,że każdy nowy szef chce mieć wokół siebie ludzi sprawdzonych,którzy nie robią mu złej roboty, a Chromiński niestety zamiast promować gminę to na festynie w Opolu promował Mościbrody i indyki, wcześniej GOK w Chodowie robił disco w Mościbrodach dla posła, promuje starostę. Więc niech się nie dziwi, że żaden szef nie lubi jak go w TRĄBĘ robią.A to z tymi świetlicami to proste było do zrobienia,przypuszczam ,że można było zrobić to poprzez GOk, nawet za darmo. Trzeba tylko zająć się Gokiem a nie brać 100 srok za ogon, w końcu GOk to podległa placówka gminie, a dyrektor Wójtowi. Panie dyrektorze "poseł' pana przygarnie, w końcu Mościbrody to wielka firma i tam też potrzebują ludzi od kultury.Tylko trzeba normalnie pracować spokojnie, kulturalnie i bez emocji.

  • skandal
    2015-12-09 09:35:45

    arrow

    Drodzy Państwo!
    na wstępie zachęcam do inwestycji w okulistykę, bo ślepi jesteście jak krety, w laryngologię boście głusi chyba i w psychiatrię - tę, wyjątkowo rozwiniętą! Kolejny raz przepychanka i Chromiński na tapecie, zły i niedobry pan dyrektor bo nie chce oddać stołeczka ... pana wójta po dobroci... to Chromińskiemu podłożymy świnię i go zamęczymy! zarzucimy mu brak kompetencji i niedopilnowanie obowiązków administracyjnych, niech ma! Po co komu kultura i rozwój, ilość znajomych ... na ilości państwowych krzesełek ma się zgadzać! Po cholerę szacunek dla człowieka który żyły wypruwa żeby to wszystko się kręciło jak należy, żeby kręciło się uczciwie i z pożytkiem.
    Szanowny Panie Wójcie! Panie doktorze chowu drobiu - no to jakieś regularne jaja są!
    Trochę klasy by się zdało posiadać pełniąc tak odpowiedzialne stanowisko, choć trochę UCZCIWOŚCI, sam Pan przecież dobrze wie jak jest, po co to przedstawienie??? nie jest Pan w stanie zamknąć ust wszystkim ludziom, oczu im zamydlić, aż tak długich macek to Pan nie ma, a gwarantuje, wszystkie prawdy wyjdą - wcześniej czy później.

  • chochoł
    2015-12-08 20:34:26

    arrow

    Da się zauważyć,że tym osobom na wysokich stołkach praca którą" widać i słychać" w oczka i uszka kole.

  • Kodeks karny art. 231
    2015-12-08 19:34:19

    arrow

    Wychodzi na to, że dyrektor prawodpodobnie naruszył prawo jak tak jest rzeczywiście jak mówi wójt to powinien zrezygnować i prosić wójta by nie zawiadamiał właściwych organów. 3 lata, 10 jeśli osiągnął korzyść, do 2 lat jeśli zrobił to nieumyślnie.

  • Nazywajmy rzeczy po imieniu
    2015-12-08 19:28:02

    arrow

    Ja rozumiem, że można użyczać świetlic za darmo ale na jasnych i przejrzystych zasadach jednakowych dla wszystkich. Jest to majątek publiczny a nie prywatny folwark.Ty jesteś znajomy to OK a jak nie to bee. Dziwię się wójtowi przecież to sprawa dla prokuratora a jeśli do tego była wymagana zgoda rady lub wójta to przecież jest ewidentne przekroczenie uprawnień kłania się art. 231 Kodeksu Karnego zacytuję funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Z podanych informacji wynika, że dyrektor prawdopodobnie naruszył prawo jest to poważne naruszenie prawa.

  • judi
    2015-12-08 18:00:52

    arrow

    Nie zgadzam się z Agą
    "Bo jakaś tam kultura nie jest ważna…" Ze też są jeszcze tacy ludzie bez potrzeb duchowych w dodatku mówią za innych. Pewnie dlatego gdy świetlice świeciły kiedyś pustkami to było dobrze, a teraz jak wszędzie się coś dzieje, to źle. Jeśli nasze dzieci chcą się uczyć tańca u pana Jaroszyńskiego i są bardzo zadowolone, to dyrektor ma go kasować za wynajm? Tylko, że jak trzeba byłoby się zrzucać na salę, wzrosłyby opłaty za zajęcia i pewnie nie wszystkich byłoby stać, a przecież GOK powinien ułatwiać nam kontakt z edukacją i sztuką, a nie utrudniać. Ludziska, nie dajcie się podpuszczać. Żeby znaleźć haka, próbuje się wzniecić wiejską zawiść i wmówić, że ktoś tu robi wieeelkiiii biznes, zamiast uczyć za darmo albo jeszcze wam dopłacać.
    Żółta kartka dla wójta

  • judi
    2015-12-08 17:49:33

    arrow

    Nie zgadzam się z Agą
    "Bo jakaś tam kultura nie jest ważna…" Ze też są jeszcze tacy ludzie bez potrzeb duchowych w dodatku mówią za innych. Pewnie dlatego gdy świetlice świeciły kiedyś pustkami to było dobrze, a teraz jak wszędzie się coś dzieje, to źle. Jeśli nasze dzieci chcą się uczyć tańca u pana Jaroszyńskiego i są bardzo zadowolone, to dyrektor ma go kasować za wynajm? Tylko, że jak trzeba byłoby się zrzucać na salę, wzrosłyby opłaty za zajęcia i pewnie nie wszystkich byłoby stać, a przecież GOK powinien ułatwiać nam kontakt z edukacją i sztuką, a nie utrudniać. Ludziska, nie dajcie się podpuszczać. Żeby znaleźć haka, próbuje się wzniecić wiejską zawiść i wmówić, że ktoś tu robi wieeelkiiii biznes, zamiast uczyć za darmo albo jeszcze wam dopłacać.
    Żółta kartka dla wójta

  • Ania
    2015-12-08 16:34:17

    arrow

    Do "Ania"
    Pięknie ktoś zdemaskował prawdziwe zamiary wójta i przy okazji siebie. Z krótkiego wpisu dowiedzieliśmy się jednocześnie, że pisząca osoba jest na tyle blisko włodarza, że "z dobrych źródeł" wie doskonale, co on zamierza i kto konkretnie jest szykowany na stołek. Nie o to więc chodzi, że jest coś źle, tylko trzeba spełnić obietnice wyborcze i wykopać obecnego, żeby wsadzić wcześniej "naszykowanego". Oprócz aprobaty tych działań, zdradza nam przy okazji znajomość przeżyć i odczuć, a nawet podziw dla "pewnej kobiety", rzekomo gnębionej przez pana dyrektora. Ze strony GOKu wynika, że pracują tam 3 osoby na krzyż z księgową i sprzątaczką włącznie, w tym była pani dyrektor, to chyba można się domyślić o kogo chodzi? Swoją drogą, na tej samej stronie jasno widnieje, kto w firmie odpowiedzialny jest za administrację świetlic i wpłaty kasowe. Co wójt uknuje, to najbardziej zainteresowane osoby tak niecierpliwie nogami przebierają i tupią, że go wysypują. A pan "Tak" to nie przypadkiem pan J.O., który szykował się na dyrektora GOKu już rok temu, w zamian za poparcie Brodowskiego w II turze wyborów? Bo widziano go na wspomnianym koncercie, a w kampanii identyczne brednie opowiadał co tu, że na gminną kulturę mieszczuchom wstęp wzbroniony. Jeśli to ten wychwalany przez "Anię" naszykowany As, niemający żadnych kompetencji i związku z kulturą, to tylko współczuć gminie i czas chyba na referendum panie wójcie.

  • Aga
    2015-12-08 10:15:53

    arrow

    Słuchajcie nie rozstrząsajcie sensacji, poprostu Pan dyrektor ma "dużo"spraw, chodzi oto,że świetlice są mieniem komunalnym i prywatne firmy typu Jaroszyński, i inne prywatne osoby nie powinny prywatnie robić swojego biznesu, tylko poprzez GOK czy coś w tym rodzaju.A tak naprawdę to jaka może być współpraca między Dyrektorem a Wójtem jak szef cię nie chce,żebyś człowieku wypruł flaki to i tak......Coś się zaczyna coś się kończy i im szybciej to się zrozumie tym lepiej, Chromiński sobie poradzi, gorzej inni. Wójt chce normalnie pracować, zdobywać środki na inwestycje , rozbudowywać i ocieplać szkoły, budować drogi i to dla nas mieszkańców jest ważne, a nie tam jakaś kultura. Ostatni zmieniają oświetlenie i jest super Pozdrawiam

  • mieszkaniec gminy
    2015-12-08 00:38:03

    arrow

    Żałosne za panowania obecnego wójta jest to, że trzeba zniszczyć wszystko co wyrasta ponad przeciętność. Panie wójcie sukcesy dyrektora GOK nie przyćmią blasku panującego? Wdzięczność dla tych co niby poparli pana kandydaturę w drugiej turze też powinna zachować zasady dobrego smaku.Skoro dyrektor jest taki zły to dobry gospodarz pozwala na nadużycia przez tak długi czas? Myślę, że tak długo potrzeba było aby znaleźć choć najmniejszy punkt zaczepienia...lub go stworzyć. Niegodne to i małe.

  • Tak
    2015-12-07 23:22:16

    arrow

    Co do imprez nie widzę bardzo sensu nad organizacją wydarzeń na które Siedlce przyjeźdzają a my mieszkańcy gminy za to płacimy. Zobaczcie ile jest na wydarzeniach mieszkańców gminy - chyba coś jest nie tak. Proszę spojrzeć na ostatni koncert w Chodowie patrząc na salę ok. 50 osób myślę, że nawet 10% widowni nie stanowią mieszkańcy Chodowa - sami wyciągnijcie wnioski. A te komentarze tylko świadczą o niskim poziomie dyskusji. Panie dyrektorze nie idź tą drogą. I jeszcze jedno dyrektor w każdej firmie dobiera sobie ludzi do pracy i jeśli jest dyrektorem a jego pracownik przykładowo okrada firmę to informuję odpowiednie organy albo zwalnia dysyplinarnie, a jeśli nie jest w stanie panować nad firmą to znaczy nie nadaje się na to stanowisko.Finale.

  • barbarossa
    2015-12-07 22:48:48

    arrow

    Pan Chromiński to powinien być pokazywany jako wzór pracownika i działacza kultury.
    Proponuję zamienić Pana Brodowskiego na kogoś, kto chociaż trochę rozumie specyfikę pracy w "kulturze" i będzie umiał docenić jaki skarb posiada.

  • Agnieszka
    2015-12-07 22:04:17

    arrow

    Nareszcie coś się dzieje,może będzie ktoś z kim da się rozmawiać,i będzie pracował w normalnych godzinach, my rodzice złożyliśmy pismo do szanownego pana dyrektora ze 3 tygodnie temu, oczywiście nie odpisał, po spotkaniu( ciężko było zastać pana dyrektora)odpowiedział,że ma drogi sprzęt i dzieci nie mogą tu ćwiczyć, czy GOk jest tylko dla artystów i kotów pana dyrektora.Nawet w Siedlcach oprócz koncertów idzie normalna praca różnych grup artystycznych. Jak taki znakomity jak piszą to czemu Pan prezydent nie wziął go na dyrektora Centrum Kultury????

  • Paweł
    2015-12-07 21:51:52

    arrow

    a tak na poważnie wywalając 1,6 mln rocznie to chyba nie trza wielkiego specjalisty żeby ze dwie dobre imprezki zorganizować. jako mieszkaniec gminy uważam że lepiej dzieciom po książce kupić

  • ot Polska
    2015-12-07 20:56:16

    arrow

    na początku nie wierzyłam, że w takiej małej wsi mogą dziać się imprezy na wysokim poziomie, z powściagliwością podchodziło się do GOK Chodów :) Wszystko się zmieniło. Pojawiły się imprezy, na które to Siedlce z przyjemnością się pojawiały. Ale oczywiście trzeba zniszczyć kulturę, bo kasa się nie zgadza!!! Żenada

  • Jamci
    2015-12-07 20:47:27

    arrow

    Włodarz aż do radia z takimi wątpliwościami? Inaczej nie da rady? Pewnie dowodów twardych brak. Ot co!

  • Ania
    2015-12-07 20:35:36

    arrow

    widać,że pomocnicy dyrektora pracują, z dobrych żródeł wiadomo mi,że szykowany jest tu PAN ,( nawet Chromiński się zdziwi)który zaprowadzi ład i porządek, imprezy też będą na odpowiednim poziomie bo sam facet ma olbrzymią wiedzę i jest ok.A kobiecie niech Pan Dyrektor da spokój i tak ją podziwiam, że tyle zniosła, ją to już nie interesuje.Pozdrawiam Pana Wójta.

  • polecam
    2015-12-07 17:23:03

    arrow

    Jest taki pan co chętnie zastąpi dyrektora , tzw. "spadochroniarz". Pracował kiedyś w Wiśniewie potem w siedleckim MOku?

  • chodowiak
    2015-12-07 15:38:24

    arrow

    Mieszkam w Chodowie i z mojej perspektywy GOK dopiero pod dyrekcją pana Chromińskiego rozwinął skrzydła. Znajomi z Siedlec, a nawet z Warszawy byli pod wrażeniem repertuaru, jaki może przygotować ośrodek w wiejskiej gminie. Ewentualna decyzja wójta o odwołaniu dyrektora, będzie dowodem na to, że przy wyborze ludzi na stanowiska w samorządzie decyduje co innego, niż kompetencje i dokonania.

  • Do Brawo
    2015-12-07 15:31:16

    arrow

    Do Brawo. Co Ty p............?

  • nie
    2015-12-07 13:32:17

    arrow

    Krzysztof robi bardzo dobrą robotę i nie wyobrażam sobie nikogo innego na jego miejsce..

  • Brawo Wójcie.
    2015-12-07 13:07:51

    arrow

    Wracamy do tradycji pszenno - buraczanych także i w kwestii kultury... no w końcu to gmina wiejska. Jak to mądre przysłowie powiada - "Po dobrym panie jeszcze lepszy nastanie".

  • brawo
    2015-12-07 13:04:56

    arrow

    Czekam na stanowisko GOK. To, że artykuł umieszczono bez niego to lekki skandal.

  • mieszkaniec
    2015-12-07 12:29:29

    arrow

    Nie zgodzę się, że wcześniej w GOKu nic się nie działo - ośrodek kultury uważam ma duży dorobek i zawsze był prężną jednostką. Jeżeli już jesteśmy tacy wnikliwi to proszę mi powiedzieć ile pozyskał środków z funduszy zewnętrznych obecny dyrektor np. funduszy UE. Jak ktoś tutaj pisze o promocji gminy - to proszę mi odpowiedzieć jakie konkretnie korzyści przyniosły gminie te działania promocyjne?

  • wesoły wójt...
    2015-12-07 11:38:33

    arrow

    Poziom i jakość imprez zagrożona... to pewne... a jeśli to ma być powrót dawnej p.o. dyrektora to powrót do epoki kamienia łupanego...

  • red_benia
    2015-12-07 11:37:38

    arrow

    „Gdyby dobrze się przyjrzeć, można sugerować tu różne sprawy...” - typowe zdanie, niedomówienie w sytuacji, gdy brak konkretów a człowieka trzeba zniszczyć. Słyszałam to z ust wielu polityków w trakcie przepychanek na lokalnych szczeblach... Zdanie wypowiedziane sugeruje wiele albo i nic – kwestia jak je zrozumie opinia publiczna.
    Afera dość absurdalna. Logicznie – który dyrektor zarabiający kilka tys. zł połaszczy się świadomie i celowo na utratę reputacji i stanowiska z powodu użyczania świetlic wiejskich dla działalności prywatnej? - Z resztą kolejny ogólnik, bez konkretów.
    „Zarządzanie świetlicami wiejskimi na terenie gminy Siedlce to zadanie pracowników ośrodka kultury, za których odpowiedzialność ponosi sam dyrektor” - czyli mam rozumieć że jeśli ja jestem dyrektorem a mój pracownik przykładowo okrada firmę to ja idę „siedzieć” i mnie zwolnią? To chyba ja powinnam dowiedzieć się jako dyrektor, który pracownik kręci i go zwolnić...
    Już na zajęciach dziennikarskich w szkołach podstawowych uczy się młodych ludzi o rzetelności dziennikarskiej i etyce. Zasady etyki dziennikarskiej: bądź bezstronny, dąż do obiektywności, przedstawiaj temat z wielu punktów widzenia,pokaż racje wszystkich stron konfliktu, rozdzielaj informację od subiektywnego komentarza... Główny powód mojego komentarza? - Nie dowiedziałam się, co na to druga strona...
    Ponadto, włodarz gminy najwidoczniej kieruje się jedynie czynnikiem finansowym – świetlice mają zarabiać, koniec i kropka – a nie dobrem najmłodszych mieszkańców. Wystarczy przyjrzeć się jak w całym kraju świetlice wiejskie funkcjonują. Świecą pustkami, niszczeją bo nikogo nie stać za opłacanie wynajmu. Dlatego też ,aby nie niszczały często oddaje się je w użytkowanie mieszkańcom za darmo, aby wieś żyła, młodzież miała miejsce spotkań itd. Same ogólniki w rzuconym oskarżeniu a żadnych dowodów konkretnych przytoczonych. Jedno tu widać bezspornie – polityczne przepychanki po wyborach.

  • mieszkaniec gminy
    2015-12-07 11:24:11

    arrow

    W żaden sposób nie porafię zrozumieć postępowania Pana Wójta. Jak można odwołać kogoś kto w tak dobry sposób promuje gminę nie tylko na skalę regionalną ale również ogólnokrajową. Od jakiegoś czasu znajomi pytają się mnie czy to prawda co czytają w interenecie odnośnie wydarzeń które mają miejsce w siedleckim gminnym ośrodku kultury. Czy faktycznie takie wydarzenia kulturalne dzieją się w GOKu, czy może przypadkiem ktoś podał zły adres.
    Niestety myśle, że większość przyzna mi rację że za czasów poprzedniego dyrektora nic ciekawego w GOKu się nie działo.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.




- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Siedlce

w lewoKwiecień 2026w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje