9.30 - recenzja przy dzwonnicy katedralnej (autobusy mogą udać się na parking szkoły przy ul. Warszawskiej 51).
10.00 - 10.20 Etap pierwszy, integracja – ks. Łukasz Redosz. Powitanie i zawiązanie wspólnoty. Wspólne tańce integracyjne. (spotkanie na parkingu przy katedralnym)
10.20 - 11.00 Etap drugi, konferencja - ks. dr Tomasz Kostecki. Katecheza, możliwość spowiedzi. (parking przy Katedrze)
11.00 Etap trzeci, Msza Św. pod przewodnictwem biskupa drohiczyńskiego Piotra Sawczuka.
12.40 Etap czwarty, Koncert zespołu „MUODE KOTY”
13.30 Etap piaty. obiad w ogrodach Wyższego Seminarium Duchownego (kiełbaska i grochówka). Po posiłku, można także „zwiedzić’ Seminarium.
Wydział Duszpasterstwa Młodzieży zachęca, by jeśli tylko będzie możliwe zorganizować wyjazd dla młodzieży z parafii, szkoły i wspólnot na Diecezjalny Dzień Młodzieży. Z racji COVID-owych spotkanie odbędzie „na powietrzu” - na placu przy katedralnym 14 września 2021 r. w Drohiczynie.
„Jest to największe spotkanie młodzieży w ciągu roku – czy takie będzie? Zależy od nas. Z serca zachęcamy, by przyjechać wraz z młodzieżą samochodem, busem czy autobusem, by młodzi mogli doświadczyć wspólnoty, modlitwy, konferencji, Eucharystii, spowiedzi i spotkania.” - przekonują organizatorzy.
Grupy należy zgłosić najpóźniej do 9 września do godz. 16.00 na adres e-mail: ksm@ksm-drohiczyn.pl lub tel. 85 655 77 55. W zgłoszeniu należy podać nazwę szkoły, ilość uczestników, imię i nazwisko oraz numer kontaktowy opiekuna. Wszyscy z Liturgicznej Szkoły Ołtarza zaproszeni są do pomocy w asyście na Eucharystii, ministranci i lektorzy przywożą ze sobą alby i komże i jeśli jest możliwość zgłaszają udział do ks. Mateusza Gołosia – odpowiedzialnego za LSO w diecezji drohiczyńskiej.
Kapłani zaproszeni są, by wzięli ze sobą stuły i posługiwali młodzieży w sakramencie pokuty i pojednania.
Tradycyjnie zachęca się i zaprasza, by każda grupa wzięła za sobą krzyż.
Ze względów organizacyjnych wskazane jest, by w miarę możliwości podać ilość osób na obiedzie, co ułatwi przygotowanie odpowiedniej ilości jedzenia (nie za mało i nie za dużo). Koszty organizacyjne spotkania, to 5 zł. od osoby. Każdy z uczestników tradycyjnie otrzyma pamiątkowe „gadżety”.
.jpg)
.jpg)
Źródło: Wydział Młodzieży Diecezji Drohiczyńskiej
ABol [MSz]